22 Juli

Hej alla våra miljoner följare!;) haha! Helgen har vart riktigt skön måste jag allt säga. Har inte gjort något speciellt men bara tagit det lugnt och pysslat i nya lägenheten, satt upp hyller osv! Är nästan klar med rummet nu, har bara gardinerna att sätta upp och hämta hit min älskade gigantiska spegel ;) Riktigt nöjd är jag! Hade inte blogg.se appen cpat sig hade jag kunnat lägga upp lite bilder. Men men.. Ska la inte göra så mycket mer idag, kolla på nån film kanske. Måste iallafall lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp 05:30 och jobba -.- Börjar min 2 veckors period nu när jag kommer att jobba rätt mycket. Gött med pengar iallafall! Ska ta och kolla på en film nu tänkte jag! Bye! /m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0