Fredag

Äntligen fredag, fredag innebär vampire diaries och beauty & the beast! Ska iväg och handla med min bror snart så popcorn, snacks och skräpmat here I come! Och just ja, fick ett mail förut där en kvinna skrev att hon var intresserad av min stora byrå, i slutet skrev hon "ring mig". WHAT?! Jag har telefonskräck och hon ber mig ringa henne! Men eftersom jag verkligen måste bli av med byrån snabbt så tog jag tag i det och ringde, på andra sidan luren var det är jättesnäll kvinna som svarade och jag kände mig lugn direkt..det var ju inte så farligt trots allt ;) 
okej jag erkänner..jag skrev upp det jag skulle säga.....jag tror inte ni förstår hur rädd jag är för att ringa okända! Det tog mig tre månader att våga ringa till vårdcentralen och det var en aning akut då, haha jag är så patetisk../ S 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0