Ikea

Började dagen med att gå till seminariet och jag såg ju inte pigg ut kan jag säga! Kunde knappt hålla ögonen öppna, sov kanske 3-4 timmar inatt. Efter seminariet åkte jag & Maria till Öbo för att fixa en sak och sen blev det rena kalaset när vi skulle byta blinkers lampor på bilen. Varken de på OK Q8 kunde hjälpa oss och inte heller de på Statoil. Tummen ner för renault bilar! Åkte runt i en timme bara för den där jäkla blinkerslampan som gjorde oss galen. Kom fram till Ikea tillslut efter många svordomar från Marias sida (bilkö + dårar till förare) blev ett nytt skrivbord + datastol och lite småsaker för min del. Äntligen har jag köpt allt nu, måste bara bli av med mitt gamla skrivbord som väger mer än en elefant -.-, den ska sågas isär för att ingen orkar bära den och jag hoppas på att det blir av imorgon. Nu ska jag iallafall se på the beauty and the beast och bara vila / S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0