Onsdag

Så skönt att seminariet för denna vecka är över nu! Gick inte sådär jättebra idag då jag och My inte hade boken vi skulle ha läst (y) Men nu är det över iaf! Nu ska jag bara vila lite och lyssna på musik och försöka bli frisk! Jobbar tyvärr idag mellan halv 6 och halv 8 :( Det är tur att ungen jag ska passa bor så nära, tar inte ens 5 minuter att cykla. Så det ska nog gå bra :) Efter det ska jag bara vila upp mig så jag blir frisk! I helgen kommer Jenny hit och då ska vi ha spa och mys helg :) Kolla massa bra filmer, gå på stan och bara ha det gött. Vi hade egentligen tänkt att dra ut denna helgen men eftersom vi gjorde det förra helgen tar vi det lugnt istället :) Ahja, hörs sen /m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0