Pain

Hade seminarium imorse med en ny seminarieledare, en riktig krigare! Denna delkurs kommer inte vara rolig alls, men det är väl bara att hålla ut fram till januari. Började känna mig så yr när vi satt där i salen, sen fick jag huvudvärk och började kallsvettas. Ville bara därifrån och åka hem och lägga mig..men efter seminariet åkte jag & Maria till polisen & banken, lämnade över alla papper med bevis och nu är en polisanmälan gjord iallafall, kan ta upp till ett år att få besked om hur det blir. great. Snubben lär åka till Thailand med mina pengar och leva livet tills dess. Polisen som hjälpte oss gick mig nästan på nerverna! Satt och tuggade tuggummi öppet och verkade så kaxig. Var helt slut efter det och såfort jag kom hem gick jag och la mig, sov i cirka tre timmar, vaknade upp, svarade lite på sms och sen somna jag om igen i tre timmar till. Hur jag kommer lyckas somna inatt är ju en bra fråga. Nu ska jag iallafall se på serier jag inte hunnit se. Ha en fin kväll :) / S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0