The typical mama..

När mamma får reda på att jag eller min bror gillar något så ska hon oftast överdriva och köpa just den saken fleeeeeera gånger. Som nu till exempel, Gjorde misstaget att berätta att jag tycker om starbucks drycken..så fort hon kommer hem från Ica ropar hon "Simonaaaaa jag har en överraskning till diiiiiiiiig", även fast jag säger, okej..det räcker köp inget mer! Så kommer hon dagen efter, simonaaaaaaaaaaa supriiiiiiiiise! Slutar med att jag säger, okej jag tycker inte om den mer sluta köp -.-! Visst, borde inte klaga men kan bli liite överdrivet ibland. haha Världens bästa mamma ♥ / S
 
Har börjat spara på några som jag sen lägger tamponger,pennor och andra saker i, haha perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0