Helvetes dag!

Är så trött, arg och sur just nu så mitt huvud är påväg att sprängas av huvudvärken jag har fått. Det började med att imorse när jag skulle starta igång bilen så startade den inte hur många gånger jag än vred och vände på nyckeln..sprang hem och väckte min bror som följde med ut till parkeringen, funkade fortfarande inte..ringde Maria som fick komma med sin brors bil för att försöka sätta igång batteriet igen..och inte ens det fungerade! Där stod vi, jag & Maria..1 timme försenade till uni i panik och stress. Åkte hem till Maria för att lämna tillbaka hennes brors bil och sen tog vi bussen till uni. Och där har vi suttit tills för någon timme sen då vi ÄNTLIGEN blev klara med ett arbete som egentligen inte ens hade behövts ta mer än 3-4 timmar, men nej..vi satt i 8 timmar! Imorgon har vi redovisning med gruppen och jag vill bara få det överstökat / S 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0