Pinsamt!

Alltså, såhär är det..jag har telefonskräck och det har jag haft länge nu..Att prata med okända i telefon är som att se en riktig skräckfilm..haha jag vet jag är konstig men jag klarar verkligen inte av det. Nu när mannen skulle komma och hämta byrån bad jag honom smsa istället för att ringa "det går ej att ta emot samtal, endast sms" Eftersom det finns en bom nere vid gården så var jag tvungen att gå ut och ta upp den, jag smsade honom och skrev var vi skulle ses, han smsar "jag är vid bommen nu", och då kommer det in en silvrig bil och ställer sig vid bommen, jag pekar att han ska köra in men mannen i bilen tittade på mig som om jag vore dum i huvudet, gick fram till rutan och sa, kör in mot porten.."varför det?" svarar han, och jag sa, ska du bära den ända hit? Han tittade konstigt på mig och sa, vad ska jag bära? Jag: byrån?? Självklart så var det ju inte ens han jag hade kontakt med utan den här snubben väntade bara på en vän..Skämdes så mycket och gick därifrån, såg en annan bil nära bommen, gick fram och sa, ursäkta är det du som är P? nej..inte han heller..snubben hade tydligen stått vid bommen på andra gården! Tog mitt mod och ringde, efter två signaler ser jag en vit bil som kommer, han i bilen gjorde telefon gesten och jag fattade att det var han, ÄNTLIGEN! Nästa gång ska min bror ta emot de som kommer, tänker inte skämma ut mig sådär igen! / S 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0