Lista

Här kommer 20 frågor som jag har svarat på så att ni kan lära känna mig bättre :) / S 

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Maria & Michelle
3. Hur lång kort är du? 159 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? snabba cash 2
5. Vilken ögonfärg har du? mörkbruna
6.Vad fick dig verkligen att skratta senast? Maria & Michelle!
7. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
8.Hur många kuddar har du i sängen? 3
9.Vill du ha barn? ja! 3-4..
10. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, arabiska flytande,syrianska & tyska knackigt.
11. Vem är den roligaste människan du känner? Min kusin Josef
12. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? En body där det står mormors älskling, haha
13. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej tack & lov!
14. Vilken var den senaste boken du läste? Kirre
15. Vad lyssnar du på just nu? Nause- hungry hearts
16.Har du någon piercing? tragus
17.Har du någon tatuering? Ja, ett kors på underarmen
18. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? En underlat, mus, ödla & hamster
19. Vilken är din sämsta egenskap? är glömsk
20. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
-Jag tatuerade mig två dagar efter min 13 års dag
-Jag kan inte äta bananer och har inte gjort det sen jag var 1 år..blir illamående bara av lukten.
-Jag fick ett stipendium när jag gick ut 9an






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0