11 februari

Oj, ser att folk fortfarande tittar in här trots att varken jag eller Maria har uppdaterat på ett tag, tack trogna läsare :) Känt en lite saknad att skriva här måste jag erkänna. Så tittar in och skriver lite.. Ni kanske minns att mitt nyårslöfte för iår var att skaffa ett extra jobb vid sidan av studierna? Det kan jag checka av nu! Sitter med ett stooooooort leende på läpparna just nu! Hade nämligen en intervju imorse och det gick riiiiktigt bra! Har varit så orolig eftersom jag aldrig har jobbat förr och att det skulle påverka deras beslut, men där hade jag fel! Chefen sa att hon skulle höra av sig imorgon om besked, men två timmar efter intervjun fick jag ett mail av henne där det stod att jag fick jobbet! Åhhh perfekt! / S 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0