bingolotto

Det är söndag och det är bingolotto som gäller för mig och elias! Förr hatade jag söndagar men nu när jag vet att det är bingolotto älskar jag söndagar ;) Vaknade för en stund sen..Har vart så sjuuukt trött. Simona skrev ju att vi var ute i fredags, och den natten som jag inte många timmar kan jag säga. blev typ 2 timmars sömn! Brorsan bjöd över mig på middag igår och då höll jag på att somna vid köksbordet haha snacka om att va trött! Så jag kan ju säga att jag sov rätt gött inatt med spotify på! Kanske ska röra mig mot ica snart och handla lite grejer vi behöver tills ikväll. Vi ska laga en god middag när elias kmr hem från jobbet och sen som vanligt grönsaker och dipp! Har blivit att vi äter det varje söndag :) Ne nu ska jag ta tag i mitt liv! Hörs./m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0