Måndag

Har varit på stan idag med mamma, gick runt lite men hittade inget speciellt. Imorgon börjar den nya terminen, suck..såg även att jag börjar 8 ibland, dubbelsuuuuck! I april är det dags för den sista praktiken, längtar! Alltid lika kul, som vanligt är det 5 veckor och i slutet görs en uppsats om praktiken. Även denna termin är tentafri! Nästan så att man saknar att sitta i tentasalen och skriva ner allt skriftligt. Har bara skrivit uppsatser och inlämningsuppgifter/redovisingar under höstterminen och samma sak gäller denna termin. Nej nu ska jag ta och platta håret, så typsikt mig..är super fixad första dagen och sen ger jag upp, orkar varken sminka mig, platta håret eller ha fina kläder på mig resten av terminen haha. Min vän brukade alltid säga "Du måste alltid vara fixad, man vet aldrig vem man träffar under dagen! Så sant, synd bara att jag inte tar till mig det haha. / S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0