Sömnlös natt

Efter flera dagars bra sömn är jag tillbaka i mina dåliga rutiner igen,det går bara inte att somna! Igår la jag mig halv elva, efter ett tag (kändes som typ en timme) klickar jag på väckarklockan och ser att det står 01.57. SUCK! Jag har alltså legat och vänt/vridit på mig i ett bra tag men ändå inte lyckats somna. Det är tusen tankar som for runt i huvudet på mig. Vid fyra tiden lyckades jag somna och vaknade av att alarmet gick vid halv nio. Idag hade vi som sagt vårt första seminarium, in kommer en 29 årig ung man, well hello! hahah ser fram emot denna kurs, äntligen slipper man en äldre kvinna som är trött på livet..typ. Men vi fick iallafall en uppgift som ska in redan på torsdag, vi ska läsa två böcker och två texter som man kan hämta från nätet och sedan jämföra dem. Stress! Jag och läsning går inte ihop, så fort jag börjar läsa blir jag supertrött och texten blir suddigt och jag vill ha något sött att äta..haha någon mer än jag som är så? / S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0