Mera jobb!

Godmorgon! Hann inte blogga så mycket igår. Efter jobbet igår träffade jag Zandra på stan som jag inte har träffat på evigheter som sagt! Så det var jättetrevligt, vi satte oss på la baguette och åt en varsin sallad och pratade om massor! När vi var färdiga på stan drog vi hem till mig och hämtade brorsans bil och ströga omkring och bara pratade! Slutade med att vi som vanligt hamnade på donken haha! Sen väntade zandras mamma på att vi skulle komma hem och mysa lite med henne! Blev massa tjejsnack och massa onyttigheter :p sen kom en annan sandra och anette och mös lite också! Så jag kom hem rätt sent igår, fattar inte vad jag gör vaken nu egentligen haha ! Men det är väl lika bra, ska ju ändå iväg och jobba om en stund! Hörs sen! Puuuuss/m Btw så har Simona fortfarande inget internet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0