Trio

Har haft en underbaaaaaar dag med två av mina närmsta vänner. Redan vid elva tiden åkte jag och hämtade S sen åkte vi till frisören, mitt hår känns så mycket bättre nu, fräscht och skönt. Vid ett tiden kom M och så gick vi runt en stund på stan. Hamnade tillslut i Bara vara där vi satt och åt/fikade ett tag och pratade om allt möjligt. Har saknat att ha våra stunder tillsammans nu när S bor i England. Men nästa vecka möter jag dem i Stockholm och så ska vi ha en heel dag tillsammans där med (förhoppningsvis) massa shopping och mys! I Bara vara tog jag fram S present, helt plötsligt tar hon fram två paket, ett till mig och ett till M. Och vad låg i paketet? Inte en, inte två..utan TRE Victoria Secret produkter + påsen. Tack världens finaste! ♥ Längtar tills på torsdag! / S
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0