Ikea

Efter att kvinnan varit förbi och köpt den stora byrån smsade jag Maria och frågade om hon kunde följa med till Ikea, rummet kändes så tomt och alla saker är utspridda på golvet, kunde inte vänta till den 15:e så köpte en möbel idag så jag kan packa ihop all smink/småsaker. På vägen hem körde vi vilse och hamnade på motorvägen mot E4 om jag inte minns fel, både jag & Maria fick panik, kolsvart ute och helljuset gjorde mig galen..efter en hel del skrik hittade vi en avfart sen chansade vi oss fram, hamnade på andra sidan av Örebro -.- menmen, man lär sig av sina misstag (Lyssna inte på Maria gällande vägvisning!) Nu ska jag krypa ner i sängen och se på någon film / S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0