2 Augusti

Tjo!

Tack S för förklaringen till varför jag inte har bloggat! Men har skaffat internet nu (y) Kommer dock vara lite dålig på att blogga några dagar till, då jag jobbar varje dag 10 timmar fram tills på söndag. Men men.. har ju hunnit med att göra en del iallafall! Var i Lidköping i måndags på måndax-klubben med Jenny, var riktigt kul faktiskt! Träffade en hel del gamla vänner som jag inte har träffat på ett tag, så det var kul! Var bara kvar i Lidköping tills på tisdagen eftersom jag skulle jobba. Åker tillbaka på söndag igen och träffar familjen, har knappt träffat dom på hela sommaren så det ska bli kul. Blir Liseberg på måndag med mamma, jenny och kanske Simona! Sen som sagt har jag bara jobbat, så det ska bli skönt att vara ledig ett par dagar.

Nu blir det dusch och matlagning!/m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0