6 augusti

Tjo, Började min dag hur bra som helst med massage med mamma, var hur gött som helst eftersom jag har problem med ryggen! Lär få värsta träningsvärken imorn haha! När vi kom hem körde jag och pappa iväg mamma till trollhättan eftersom hon ska iväg till Norge och jobba en vecka. Lite tråkigt eftersom det hade vart kul och träffa henne när jag ändå är hemma. Men hon kommer upp till Örebro snart och hälsar på ändå :) Har hunnit träffa Jenny en sväng idag oxå, vi va på Clas Ohlson och köpte ett iPad skal till min iPad :) hihi blev ett jättefint rosa! Snart kommer hon hit och då ska vi göra oss iordning för måndax! Ska bli kul :) Hej sålänge! /m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0