7 augusti

Låter som att Maria har det kul i Lidköping iallafall, här hemma är
det dötrist! Regnar hela tiden, så Maria..du missar inget speciellt!
Själv har jag varit på stan idag och gjort lite ärenden, kom hem
och åt lite sen åkte jag och min bror upp till Marieberg.
När vi satte oss i bilen kände vi en vidrig lukt, vi tittade oss
runt omkring men kunde inte förstå var lukten kom ifrån,
det visade sig sen vara en gammal matlåda med broccoli i
som låg i bagaget sen igår..och jäääklar vilken lukt!
Har ni känt lukten av en veckas gammal broccoli instängd
i en matlåda?! Utan att överdriva nu, men jag fick huvudvärk
av lukten och har det fortfarande..Nu ska jag krypa ner i
sängen och titta på mina 1838544 serier jag följer..typ :) / S
Finn ett fel..


Kommentarer
JOHANNAj

TJENNA AWESOME BLOGG DU HAR :)KIKA GJÄRNA IN I MIN BLOGG OCH SLÄNG EN KOMMENTAR HA EN UNDERBAR DAG BRUDEN CIAOO

2012-08-08 @ 12:44:01
URL: http://johannaafrikanen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0