CV

Under min uppväxt har jag varit en bortskämd snorunge som aldrig lyft ett finger
för att få/tjäna pengar. Var nöjd med livet och hade inga ekonomiska problem.
Ända sen jag fyllde 18 så bestämde jag mig för att jag ska sluta vara en bortskämd tönt
som springer till mama eller papa för pengar, så jag slutade be om pengar och
började spara för att själv kunna betala telefonräkningar och allt annat.
Det har gått bra hittills och jag har inte haft några problem vilket jag är stolt över.
Men ett problem återstår fortfarande..
Jag har aldrig tjänat pengar genom tex att jobba någonstans.
förutom hos pappa..varje sommar när mina vänner söker
sommarjobb skrattar jag bara åt det och säger, nej det är inget för mig.."slavjobb", vilket jag än idag
anser att det är..menar absolut inte alla jobb, men många. Idag tog jag tummen ur röven och skrev
mitt första riktiga CV (applådera).. Nästa steg blir att faktiskt börja söka jobb, vilket år det nu blir..
haha nej skämt åsido, under tiden jag studerar vill jag ha ett jobb där jag kan tjäna lite så sparkontot
ökar, så nu får jag se efter passande jobb och hålla tummarna att jag hittar ett bra! wish me luck  / S


Kommentarer
Josefine

Lycka till! sök på så får du säkert ett trevligt jobb =)

Svar: Tack så mycket :)
prinshabibo.blogg.se

2012-08-30 @ 23:24:14
URL: http://linneajosefines.blogg.se/
Anonym

......lycka till.......

2012-09-05 @ 20:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0