Stockholm!

Nu sitter jag och älskling i bilen till Stockholm för att hälsa på syrran och Oliver (hennes son) :) har varit en så stressig dag! Stressade iväg till jobbet på cykeln och tror ni inte det ÖSregnar då?! Som fan oxå så jag blev ju helt blöt! Fick sitta blöt på jobbet i 3 timmar. När jag väl ska cykla hem så börjar det regna igen!! Kuuuul liv! Jag hade liksom precis börjat torka o bli varm igen :p ahja.. Så är det! Så när jag var hemma fick jag packa snabbt som bara den och sen duscha! O nu sitter vi i bilen :) vi blir kvar tills på lördag/söndag morgon ! Nu ska jag vara lite social här mot min man som kör ;) fick ju inte köra:( killar.... Haha hörs sen! Puuuss /m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0