Tandläkaren!

Har ju som sagt varit hos tandläkaren idag och det gick förvånandsvärt bra måste jag säga!! Hade inga hål (y) bara början till hål på två ställen och allt annat såg bra ut. Tecknade även en försäkring som gjorde att jag slapp betala undersökning på 750 kr! Så jävla gött !! Tandläkaren gjorde en sån där riskbedömning på tänderna och jag kommer få betala 75kr i månaden (hade egentligen fått betala mer men hon tog bort några risker för att va snäll) och det är lätt värt! Är ju bara att ringa om det är något med tänderna nu :) Skönt att ha det avklarat ! Va och handlade frukost efter, så gött! Har ju inte haft frukost hemma på länge :p blev färskt bröd, ost, salami, juice och vattenmelon! Jaa... Det var min morgon det:) Får se vad som händer mer idag! Hörs sen ! /m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0