Underbar helg!

Nu sitter jag och världens bästa kille i bilen tillbaka till Örebro! Har inte hunnit blogga för att vi har hittat på en massor. Vi var ju hos syrran som sagt, har vart så roligt! O guuuud vad Oliver har blivit stor, va så underbart att se honom igen:) första kvällen kollade vi på film, the vow haha jag tyckte att dom också skulle kolla på den eftersom den är så bra;) och på fredagen gick vi runt på stan, fikade och hade bara allmänt trevligt. Sen på kvällen åt vi god mat och kollade på film. Men efter filmen drog jag och Elias till Heron City och spelade massa spel! Så jävla kul hade vi :D vi åkte en sån dår simulator o jääävlar vad läskigt det var! Haha men kul som fan :D vi kom hem rått sent så vi la oss när vi kom hem. Vi drog från syrran vid halv 5 idag, men vi stannade till i Västerås hos Elias syrra och hälsade på där jag shoppade sönder haha fick nästan en hel soppåse med massa kläder som hon inte använder längre:D Hon har ju bra stil så det blev en massa snygga kläder :D fyfan vad nöjd jag är nu ! Fick även två assnygga handväskor :D tack Ritta! Men nu är vi som sagt påväg tillbaka till Örebro, och det får bli en myskväll hemma :) ha det bra! Puuss/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0