Vill ha en bil!

Hej!! Kom precis hem igen, har varit med familjen hela dagen :) vi har gått runt på marieberg och ikea där vi köpte nya möbler till min lillebror ! Han ska ju ta över mitt rum hemma i Lidköping eftersom det är större. Vi åt precis en mysig familjmiddag innan dom skulle åka hem:( alltid lika trevligt! Men nu är jag verkligen heeelt slut, ont i rygg och huvud så det ska bli skönt att bara ta det lugnt lite nu.. Sen så är det såhär att jag så hiiimla gärna vill ha en bil! Vill ha en sån bil som min kille har, en renault megane 04, tycker dom är så himla fina och sjukt sköna att köra! Har sett några till salu...får bara se till att fixa ett bättre jobb först!

btw så har inte simona bloggat eftersom hon för tillfället inte har något internet! /m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0