29 juli

Ser att Maria har bloggat flitigt medan jag har varit borta, bra där tjejen!
Skämt åsido, eftersom blogg.se appen inte fungerar så kan inte Maria
blogga från mobilen och hemma har hon inget internet, men det
löser sig nog snart! Själv så har jag haft en underbar helg med mycket
skratt, lek & umgänge med släktingar/bekanta i Norrköping.
Det blev lite ändrade planer i sista minuten så vi åkte inte till
Stockholm som vi tidigare hade planerat. Nu ska jag bara ta det
lugnt och vila mig. Efter tre dagars lek & bus med sju barn, (notera sju!)
så är jag väldigt trött. Vaknade runt 6-7 varje morgon också eftersom
min kusin renoverar villan, så de som arbetade med renoveringen kom tidigt
på morgonen och borrade, hamrade & massa andra oväsen som väckte oss / S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0