Jobb!

Seminariet imorses gick bra! Sa inte nåt men;) haha! Efter det åkte jag hem till min bror, och sen tog jag med mig kusinen till mitt möte med vikariepoolen. Skrev på avtal, så nu har jag nytt jobb(y) gött!! Känns jättebra:) Hur som helst, efter det mötte vi upp mamma och lillebror på stan och fikade, och efter det åkte vi till kalkbrottet. Så himla fint! Direkt efter det körde jag hem dom och åkte med Simona till ikea (jag har inget att göra med att hon åkte vilse;) ) haha. Väl hemma åt vi god mat som mamma hade lagat. Efter det åkte jag och kusinen till hemmakväll och hyrde film och jag köpte dom två finaste filmerna! Nu har vi precis kollat klart filmen, det blev paranormal activity 3. Såg ju 4an på bio men hade inte sett 3an innan.. Gick upp så tidigt så jag skulle bara vilja sova nu egentligen. Ahja, hörs imorgon. Natti! /m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0