Man lär sig av sina misstag..

Har haft huvudvärk i två dagar nu, inte sovit bra alls och känner mig så otroligt dum. Är så dum så jag föll rakt ner i en fälla gällande bedrägeri. Blir dumförklarad från både höger och vänster och ja jag har förstått det nu. Känns skönt att kunna luta sig tillbaka till sin familj & nära vänner då ♥. Nu är det här inte en så stor sak men det känns så tråkigt att det finns människor som är så elaka och sysslar med bedrägeri. Ska iväg till polisen imorgon, vet dock att de inte kommer hjälpa och att pengarna förmodligen inte kommer komma tillbaka men det jag vill just nu är att lämna personens kontonummer så hans/hennes? riktiga namn + adress kommer upp och finns kvar hos polisen  så inte fler blir utsatta. Nu till något lite roligare, var på stan med Maria förut, blev ingen shopping för min del, men Maria köpte en Adidas väska och de har pyntat så fiiint på stan! Riktigt mysigt att gå där med all belysning + när det snöar. Julkänsla på hög nivå :). 
Nu till dagens:
Maria: (nyser)
Jag: eaaaaak!
Maria: Man säger prosit annars! /S 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0