Att skjuta fram saker..

Efter åtta veckor (notera åtta!) så har jag äntligen tagit tag i min komplettering som borde ha varit inne för läängesen. Har verkligen inte haft lust eller ork att göra den men idag fick jag nog! Tog fram boken, bläddrade igenom lite snabbt, satte mig vid datorn, kollade på en serie..fb,msn..sen tog jag upp boken igen haha. Gjorde iallafall klart den och har skickat iväg den till läraren, äntligen blev jag av med det också. Nu ska jag se ännu en serie och bara njuta av att inte ha något att göra../ S


Kommentarer
william

bra att du har tagit i det nu:D

Svar: haha tack ;d
prinshabibo.blogg.se

2012-10-22 @ 22:16:08
URL: http://canonguy.blogg.se
Soso ;)

u go girl!

Svar: Sparta ;)?
prinshabibo.blogg.se

2012-10-22 @ 23:01:14
Viktoria Niklasson

det känns iaf skönt när sakerna är klara sen :)

2012-10-22 @ 23:32:42
URL: http://viktoriakatarinaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0