Finally!

Kunde inte sova inatt för att jag var så nervös inför redovisningen idag, det gick väl helt okej, både jag & Maria stod där framme nervösa och ville bara springa därifrån. Men vi gjorde det och är äntligen klara med den saken! Efter seminariet promenerade vi hem till en vän som bor i närheten av uni, satt där ett tag och umgicks. Sen promenerade jag & Maria hemåt. Imorgon har vi en föreläsning och på måndag ska vi påbörja vårt grupparbete med tre andra tjejer..som ska redovisas muntligt på tisdag! / S 
 


Kommentarer
Sarah Malky

Jag har min första muntliga redovisning imorgon med min studiegrupp. Jag är så himla nervös att jag inte vet vad vi ska prata om imorgon, haha :P

Svar: haha det kommer gå bra! Jag tror faktiskt man oroar sig i onödan ibland. Gå igenom det du ska säga innan du lägger dig och direkt på morgonen så kommer allt förhoppningsvis gå bra :) / S
prinshabibo.blogg.se

2012-09-27 @ 15:42:04
URL: http://quietconfessions.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0